Reklamace

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi av souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši Českou adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme průběžně informovat o stavu reklamace.

Zákony a předpisy:
- Zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji
- Zákon č. 428/2002 Z.z. o ochraně osobních údajů

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Adresa pro Českou republiku

Vyřizování reklamaci a vrácení zboží :

KLUCKA s.r.o.

Bukovecká 106

739 91 Jablunkov

žádáme zákazníky, aby při vrácení zboží resp. reklamaci poslali sms na telefon 774 066 100

pro rychlejší a přesnější vybavení Vašeho vrácení zboží


kliky-schranky@kliky-schranky.cz


Doprava zdarma

Při nákupu nad 2200 Kč
platíme dopravu za Vás

15 dní na vrácení

Kupujte bez obav, máte
15 dní na vrácení zboží

Platba kartou

Můžete platit
platební kartou

Poradíme

Po - Čt 8.00 - 16.30
Pátek 8.00 - 16.00
Telefon: 774 066 100

Nakupujte online bez obav, 24 hodin denně 7 dní v týdnu.