Kategorie

Informace

Kontaktujte nás

Volejte Pondělí – Pátek
8.00 - 16.30 hod

774 066 100

Kontakt na naši zákaznickou linku

Jak vybrat kliku

Několik rad před zakoupením klik

Základní rozdělení interiérových klik:

Štítové kliky - Při štítových kličkách musíte znát vzdálenost mezi osou kliky a osou klíče. (Standardní vzdálenost je 72, nebo 90 mm) Vzdálenost si můžete změřit přiloženým pomocným pravítkem.

Rozetové kliky - Rozetové, čili dělené kliky se označují velkým R. Protože většina rozetovým klik se upevňuje prešróbovaním přes celou tloušťku dveří v místě zámku, je třeba, aby v zámku byly otvory na to určené.

Typy otvorů - Zkratkou klíč - označujeme otvor pro interiérový klíč (dózický) Zkratkou vložka - označujeme otvor pro vložku (fabku)
Zkratkou WC - označujeme otvor pro WC - sadu s vmontovaný klíčem (k WC - sadě je potřeba zámek se spodním čtyřhranným otvorem 6 x 6 mm)

Klika s koulí - Při klikách s koulí uvádíme všechny předešlé údaje plus upřesnění, zda se jedná o kliku pravou nebo levou. Pro upřesnění kliky levé používáme zkratku Ľ a pravé P. Dále je třeba uvést, zda se jedná o kouli pevnou nebo otočnou.

Povrchové úpravy - U každé položky jsou povrchové úpravy uvedeny.

UPOZORNĚNÍ: Na místech se zvýšenou frekvencí pohybu lidí av znečištěném prostředí není vhodné použít lakované povrchy (mosaz, bronz). Do takových prostor je vhodná nerez, chrom lesklý, chrom broušený.

Ošetřování - Na čištění a ošetřování nepoužívejte žádné agresivní chemikálie a čistící prostředky. Čistěte pouze měkkým vlhkým hadrem. Při vydávání pisklavý zvuků nebo při zadŕhaní použijte univerzální mazivo např. WD - 40.

Záruční podmínky
Záruka na výrobky uvedené v katalogu je 2 roky od data prodeje vyznačeného na pokladním dokladu. Na speciálně označené výrobky je záruka 5 rokov.Záruka se nevztahuje na poškození výrobku nesprávným ošetřováním a na opotřebení výrobku používáním. Záruka se také nevztahuje na výrobky, které byly po zakoupení dodatečně upravovány zákazníkem nebo jeho kotel.

Výměna zboží
Při jakémkoliv nároku na výměnu nebo reklamaci zboží žádáme zákazníky, aby jednotlivé díly zabalili tak, aby nedošlo k jejich dalšímu poškodeniu.Za pochopení děkujeme a doufáme, že budete s naším zbožím a službami spokojeni.


Facebook