Způsoby doručení

Doprava kurýrní službou

Zboží by Vám měl být doručen nejpozději do 48 hodin od potvrzení naskladnění zboží v našem skladu.

Zboží můžete platit bankou předem nebo na dobírku.

Dodání je zajištěno kurýrní firmou GLS, nebo můžete využít odběrná místa ZÁSILKOVNY.

Možná platba kartou při přebírání zásilky přímo u kurýra

.

Cena je stanovena:

Expresní balík GLS platba dobírkou                  120,00 CZK s DPH

Expresní balík GLS platba bankovním převodem 90,00 CZK s DPH

Expresní balík Zásilkovna                                 79,00 CZK s DPH

.

Reklamace mechanického poškození z přepravy:

Vizuálně zkontrolujte, zda je obal neporušený a nevykazuje zjevné znaky poškození.

Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Balíček nemusíte před kurýrem rozbalovat.

Pokud zjistíte zjevné poškození, zboží nepřebírejte a do přepravního listu napište - "odmítnuto - ZBOŽÍ POŠKOZENÝ".

V případě poškození tuto skutečnost prosím ihned oznamte e-mail: kliky-schranky@kliky-schranky.cz.

Podpisem přepravci potvrzujete, že zásilka byla převzata v pořádku a nepoškozena.

V případě poškození samotného zboží po rozbalení bezodkladně nejpozději však do 3 pracovních dnů

tuto skutečnost oznamte na tel: 774 066 100, popř. e-mail: kliky-schranky@kliky-schranky.cz.

Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Doprava je hrazena zákazníkem.


Doprava zdarma

Při nákupu nad 2200 Kč
platíme dopravu za Vás

15 dní na vrácení

Kupujte bez obav, máte
15 dní na vrácení zboží

Platba kartou

Můžete platit
platební kartou

Poradíme

Po - Čt 8.00 - 16.30
Pátek 8.00 - 16.00
Telefon: 774 066 100

Nakupujte online bez obav, 24 hodin denně 7 dní v týdnu.