Kategorie

Informace

Kontaktujte nás

Volejte Pondělí – Pátek
8.00 - 16.30 hod

774 066 100

Kontakt na naši zákaznickou linku

Způsoby doručení

Doprava kurýrní službou

Zboží by Vám měl být doručen nejpozději do 48 hodin od potvrzení naskladnění zboží v našem skladu.

Zboží můžete platit bankou předem nebo na dobírku.

Dodání je zajištěno kurýrní firmou PPL.

Možná platba kartou při přebírání zásilky přímo u kurýra

.

Cena je stanovena:

Expresní balík PPL platba dobírkou 96,00 CZK s DPH

Expresní balík PPL platba bankovním převodem 96,00 CZK s DPH

.

Reklamace mechanického poškození z přepravy:

Vizuálně zkontrolujte, zda je obal neporušený a nevykazuje zjevné znaky poškození.

Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Balíček nemusíte před kurýrem rozbalovat.

Pokud zjistíte zjevné poškození, zboží nepřebírejte a do přepravního listu napište - "odmítnuto - ZBOŽÍ POŠKOZENÝ".

V případě poškození tuto skutečnost prosím ihned oznamte e-mail: kliky-schranky@kliky-schranky.cz.

Podpisem přepravci potvrzujete, že zásilka byla převzata v pořádku a nepoškozena.

V případě poškození samotného zboží po rozbalení bezodkladně nejpozději však do 3 pracovních dnů

tuto skutečnost oznamte na tel: 774 066 100, popř. e-mail: kliky-schranky@kliky-schranky.cz.

Pozdější reklamace tohoto charakteru nebudou akceptovány s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Doprava je hrazena zákazníkem.


Facebook